PSICHOLOGAS NĖRA TAVO PRIEŠAS
Psichologinės pagalbos paskirtis – stiprinti mokinių psichologinį atsparumą ir psichikos sveikatą, prevencinėmis priemonėmis skatinti saugios ir palankios ugdymuisi aplinkos gimnazijoje kūrimą, padėti mokiniams atgauti dvasinę darną, gebėjimą gyventi ir mokytis, aktyviai bendradarbiaujant su jų tėvais (globėjais, rūpintojais).
Psichologo teikiamos paslaugos
Konsultavimas
Siekiama aptarti ir nustatyti vaiko, tėvų (įtėvių, globėjų ir kt.), pedagogų problemas, planuoti veiklą joms spręsti ir numatyti tiesioginio poveikio būdus. Pateikiamos rekomendacijos. Bendraujama su tėvais (įtėviais, globėjais ir kt.), pedagogais, švietimo, vaikų globos įstaigų vadovais ir kitais su vaiko ugdymu susijusiais asmenimis.
Psichologinis įvertinimas
Siekiama gauti konsultavimo tikslais reikalingų duomenų apie vaiko psichologinės problemos būklę, remiantis psichologiniais metodais.
Tyrimas
Mokslinis, sistemingas psichologinių faktų kaupimas, jų atskleidimas ir analizė; rekomendacijų rengimas, remiantis tyrimo medžiaga, jų teikimas ir diegimas praktinėje veikloje...
Psichologinis švietimas
Tėvų, pedagogų ir kitų su vaiko ugdymu susijusių asmenų švietimas aktualiais vaiko psichologijos, amžiaus tarpsnių, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais.
Psichologe gimnazijoje dirba
Kabineto Nr.40
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Pietūs |
Pirmadienis |
8.00 – 14.30 | |
Antradienis |
8.00 – 14.30 | |
Trečiadienis |
8.00 – 14.30 | |
Ketvirtadienis |
8.00 – 14.30 | |
Penktadienis | 8.00 – 14.30 |
Dėl patogesnio konsultacijų laiko tėveliams/globėjams reikalinga išankstinė registracija.
Kontaktai
Gimnazijos psichologės veiklos tikslas:
Padėti įvairių gebėjimų ir ugdymosi poreikių turintiems mokiniams atgauti dvasinę darną, gebėjimą mokytis ir prisitaikyti prie aplinkos.
Veiklos uždaviniai
1. Nustatyti mokinio psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas ir padėti jas spręsti:Tirti, analizuoti kylančias psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas ir ieškoti efektyvių problemos sprendimo būdų .
Skatinti analizuoti savo/žmonių elgesį bei psichologines jo priežastis, mokant suprasti save ir kitus;
Padėti sužinoti savo vidinius rezervus ir jėgas; Atskleisti, kas trukdo šiems rezervams pasireikšti ir juos panaudoti; Padėti suprasti, koks jis nori būti.
2. Padėti mokiniams priimti sprendimus, susijusius su tolimesniu mokymusi ir/ar karjeros planavimu.
3. Stiprinti mokytojų, tėvų ( globėjų) gebėjimą bendrauti su mokiniais, turinčiais psichologinių problemų ar mokymosi sunkumų ( SUP mokiniai)
4. Esant nuotoliniam mokymui, mokiniams, tėvams, globėjams ir mokytojams pagalbą ir rekomendacijas teikti pasitelkus IT
Psichologinė pagalba mokykloje teikiama kai:
- Mokinys kreipiasi savarankiškai.
- Prašo mokinio tėvai (globėjai, rūpintojai).
- Siunčiamas mokytojų, socialinio pedagogo, gavus tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą; švietimo pagalbos tarnybos pažymoje yra pateikta rekomendacija teikti psichologo pagalbą.
,,Gyvenam gyvenimą, priimdami sprendimus’’
(E. Laurinaitis)
Jei Tu nerandi sprendimo, stokoji pasitikėjimo savimi, nuvylė draugai ar artimieji, jei jautiesi vienišas(-a); jei kyla mokymosi sunkumų; jei tau liūdna ir tiesiog norisi su kuo nors pasikalbėti; jei kyla bendravimo problemos su tėvais, draugais, mokytojais; jei kamuoja nerimas ir baimė – neaugink savo sunkumų, abejonių ar skausmo – ateik pasikalbėti (40 kab.)
Apie elektronines patyčias:
Psichologo rekomendacijos:
Psichologinės ir emocinės pagalbos kontaktai
Psichologo pranešimai